Emilia: Morgonpass

2
Jag har precis duschat efter en sju kilometers powerwalk och styrkepass, känns skönt. Nu är det en tur med hunden som väntar. Efter det tänkte jag och min syster göra lite lunch och krypa ner i soffan framför en film. Sedan måste jag verkligen ta tag i mitt rum och städa det. I eftermiddagen åker jag hem till Lorentzo, men kommer hem sen på kvällen då han jobbar imorgon. Så, så ser min tisdag ut. Vädret får gärna bli bättre, håller tummarna för att helgens väderprognos håller vad den lovar! 
 
 


Katta

Hejsan! Jätte fin blogg nni har :). Kicka gärna in på min blogg så blir jag grymt glad :D. Kram.



URL: http://shettisdrottning.blogg.se/



Linn

Hej! Fin blogg :) En fråga, är du och Jennifer enäggstvillingar eller tvåäggstvillingar? sjukt lika är ni iallafall :) Skulle också vilja ha en tvilling ärligt talat hehe.

Ha en fin kväll!
Kram

Svar: Tack!:) Vi är enäggstvillingar, haha jo det är rätt mysigt att ha ett syskon i samma ålder:)
Tack desamma, kram!
systrarnabenholm.blogg.se



URL: http://everydaybylinn.blogg.se/?tmp=878506






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?