Emilia: det ni inte visste om Jennifer

0
Eftersom att Jennifer är min syster, även tvilling, så tänkte jag skriva fem faktan om henne. Istället för mig själv. Får se om jag är helt ute och cyklar, eller om jag känner henne så bra som jag tror. 

1. Hon är envis. Alltså då pratar vi inte om lite. 

2. Hon är en bitch. Missta mig inte nu, hon är supersnäll. Men möter du henne när hon går själv så får du världens bitchblick. Är du elak så får du dubbelt upp. Både bra och dåligt, haha. 

3. Hon är ett barn. Jag och Jennifer är otroligt barnsliga, än mer när vi är tillsammans. Precis som hennes "mogna" sida, så har hon en precis lika barnslig. Vilket jag tycker är en kanonbra egenskap. 

4. Pluggis. Hon sköter skolan mycket bra, bättre än mig. Jag vet inte om hon bara är naturligt smart eller pluggar när hon sitter på rummet. Rita kan hon också, den jäveln. 

5. Tvillingtelepati. Eftersom att vi är tvillingar så kan hon läsa mina tankar, på riktigt. Alla undrar alltid om vi kan känna vad den andra känner osv. Klart vi kan! Det är grymt. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?