Jennifer: fav apps

2
Från favoriter ur zaras kollektion till favoriter i mobilen, appar. Kanske bör jag säga beroende och inte favoriter. Nedan listar jag mina fyra största beroenden i mobilen.
 
INSTAGRAM- Vem är egentligen inte beroende av instagram? Jag är i allafall en utav många som är fast. När man tänker efter så finns det faktiskt inte så mycket intressant med just denna sociala medien. Men som så likt många andra sociala medier så är instagram en rätt bra tillflykt från pinsamma situationer, tråkiga situationer och ett bra tillfälle att hålla koll på vad alla ens vänner (och många andra) spenderar sin tid med. Egopics, matbilder, fyllebilder, bilder från resor och mycket, mycket mer. Well, det är väl p.ga allt detta som jag är fast och beroende av instagram.
 
BLOGG.SE- Ja det säger sig väl självt nästan. Jag driver en blogg och vill självfallet ha möjligheten att uppdatera när jag befinner mig på andra platser och kunna ha koll på bloggens upp- och nedgångar.
 
RES I STHLM- Jag lider av ett fruktansvärt dåligt lokalsinne och är inte ett vidare proffs på lokaltrafiken så denna app är snarare något jag behöver för att klara av livet än ett beroende.
 
KIK- Nej jag använder inte denna app för att ragga eller hitta möjliga "feta fester". Kik är mitt beroende helt enkelt för att där är det enda stället jag kan komunicera med min pojkvän när vi inte är tillsammans. Min mobils imessage fungerar inte alls så för att undvika höga kostander så använder jag mig av kik istället.
 
 


Helenisen

Va du har väl bra lokalsinne eller vad har jag missat?😳



URL:



Helenisen

Va du har väl bra lokalsinne eller vad har jag missat?😳



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?